L'encís de Roger Mas a Vilafranca

El passat dia 7 d'octubre vam tenir a l'auditori de Vilafranca al Roger Mas i la cobla Sant Jordi - ciutat de Barcelona. Aquest concert estava emmarcat dins la temporada d'espectacles professionals del servei de cultura de l'ajuntament.

Vaig conèixer l'existència del Roger Mas de manera anecdòtica, quan algú em va fer mirar un vídeo a YouTube on l'artista es quedava amb tothom, versionant meravellosament al català "Ni una sola palabra" de Paulina Rubio. Després d'això vaig aconseguir un parell de discs seus, però va ser a principis d'aquest any, en adquirir el disc d'aquest projecte amb la cobla Sant Jordi, quan em va captivar del tot.

Ara bé, al concert, em va robar el cor.

No voldria posar-me cursi, però va ser una delícia de concert. Ja sabia que la veu del Roger és especial, però el directe a l'auditori i l'acompanyament de la Sant Jordi, va crear un ambient màgic que s'acabava d'arrodonir amb la complicitat que hi havia entre músics dalt l'escenari.

Van brillar en les vint-i-una cançons, que a més anaven precedides d'explicacions, bromes, i aquells diàlegs interiors que el perden i fan somriure a tothom present, fins i tot, a ell mateix. A banda del tema musical i poètic, arístic en general, vaig descobrir el personatge que manufactura aquest espectacle. Ara el segueixo a twitter (@RogerMasOficial).

 Us deixo amb un dels temes, que aprofito per deixar al contenidor musical del bloc, que va posar-me la pell de gallina, i que de fet ho segueix fent cada vegada que l'escolto: El dolor de la bellesa.


I per acabar us deixo també l'enllaç a al bloc del Ray Molinari, qui va fer un fantàstic reportatge fotogràfic del concert.